Tuesday, February 1, 2005, 2:48:39 PM, you wrote:
> [...]

C> Eu nu-mi pot aminti DE FEL, CAND anume trupe din Irak au intrat in SUA - dar
C> poate sticla aia de whiskey din care va adapati noaptea ar putea sa-mi aduca
C> si mie in memorie niste chestii pe care nu le poti gasi prin nici un manual
C> de istorie! Vad ca nici macar cand s-a dovedit de zeci de ori cat de
C> mincinos a fost Bush (cu toata camarila lui) nu va lasati sa sustineti
C> aceleasi prostii.
C> Desigur, cand v-ati adresat cu "coana" va gandeati la mamica Dvs., sau la
C> sora sau la sotie... evident, am bucuria de a nu ma numara printre nici

Mi-e lene sa caut pe net, insa este in jur(dupa) februarie 2004
Bush a fost mincinos, dar a fost pentru cauza lui si pentru SUA. Mi-ar
conveni sa minta Basescu dar sa rezolve coruptia prin asta, sau sa o
duca lumea mai bine. Dupa cum ziceam interesu' poarta fesu'

C> De ce? vrea Bush sa-si trimita oarece trupe si in Romania? (@@)

Ar trebui sa vezi cazul de la aeroportul Kogalniceanu. Apoi o sa te
intrebi wtf...?! Totusi asta nu inseamna ca Bush e prost si Kerry e
mai bun, ci ca ai nostrii sunt pe langa blid, doar doar o pica ceva...

Nu va mai atacati personal, ca n-are sens:) Vorbim despre Bush ;)

Gushterul

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM