Sa stiti domnule Bjola, ca  eu nu am facut altceva decat o lectura "flotanta" a
unui dialog, care de altfel m-a amuzat teribil. Superioritate din partea mea  -
nici vorba! ceea ce se e de remarcat  - e doar pasiunea ascunsa in spatele
cuvintelor - si de ce nu, portretul absurdului lumii in care traim.

In rest  catalogarilor gen "curva" "tarfa", si altele asemena, daca vor fi, sa
stiti ca sunt extrem de inofensive si nederanjante,  pe langa a sustine un
razboi, care nu pune in evidenta decat dorinta oarba de a domina si a ucide.
Asa ca cine sustine/promoveaza instaurarea "democratiei" , "libertatii" si alte
bla-bla-uri de-astea turnand bombe in capul oamenilor nevinovati, nu are decat
sa se uite mai des in oglinda.

Diana

cbjola <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Diana: tocmai asta e farmecul UNIC al listei. E un poligon de
incercare pt tot felul de abordari.

... Ai grija ca cei
doi nu s-au sfiit pana acum sa eticheteze drept "curve", "tarfe",
"tradatoare" pe cele care au indraznit sa-i contrazica. Succes!

--- In protest-ro@yahoogroups.com, diana lungu <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> devine palpitant! ...cadrul acesta de
continuare..............