cbjola <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
 >>>>>>Bush a scos la iveala toata scursoarea,
duhoarea si imputziciunea din societatea americana,

- Eh, aici e problema, ce ne facem cu acest model (american) de democratie,
libertate, etc, impus cu forta peste tot in lume si care arata exact asa cum il
descrieti.Vedeti, de asta nu pot fi de-acord cu Rortry care spune ca 'desi
imperfect,  acest model societal (american) este cel  mai bun , dintre toate
cate a produs omenirea pana azi'.

dat nas la toti criminalii in '33. Razboiul arata intotdeauna
adevarata fata a oamenilor

- Asta este si mai trist. Daca privim doar  secolul XX vedem ca atat cei care
au luptat contra raselor cat si cei care au luptat contra claselor, nu au ajuns
nicaieri. Cu toate acestea se pare ca limitele unora sunt prea mari pt. a
invata ceva chiar si din astfel de experiente tragice.

in om, ura rasiala, intoleranta, anti-semitismul, violenta,
dogmatismul iar astfel de "valori" mobilizeaza exact drojdia
societatii.

- Da,  dar ce mai conteaza toate acestea cand doresti sa pui mana pe petrol si
sa-ti experimentezi cele mai sofisticate bombe? Cum altfel poti sa-ti mentii
suprematia?Dominand militar si economic. Doriti cumva principii morale?

numai prostii. De cand a venit Bush la putere a innebunit complet.

- Domnul Bouleanu nu e decat o victima (nu stiu daca inocenta); in orice caz
astfel de situatii mie personal, imi starnesc compasiune.

si mitraliera (idiotul halucina mai demult ca tot Orientul Mijlociu
are trebui cucerit militar de US;

- Dar de ce nu  si  China? ca e mare, lipsita de democratie, in plus are multa
forta de munca "proaspata" si bine pregatita.

Give the gift of life to a sick child.