--- In protest-ro@yahoogroups.com, "valachus per skorilo"
> scurta pauza publicitara pentru sponsorii foiletonului, Prozac si
Diazepam.

Horca-horca si pupicuristul de serviciu!Putea el sa lipseasca la apel
si sa nu mai traga o limba de serviciu Marelui Lider? N-am inteles
nimic din  baliverne pe care le-ai indrugrat despre Al Bundy, Bugs
Bunny, gheare murdare, Diazepam si Prozac, dar in fine am renuntat
demult sa inteleg ce rationamente poate sa faca creierul asta al tau
ros de rasism (cum spuneai ca sunt asiaticii? "galbejiti"?) si
super-prostie.

Vad insa ca dogmatismul si pupicurismul nu mai sunt suficiente sa-ti
acopere complexul ala imens de inferioritate care te roade pe
dinauntru ca un cancer, asa ca ai recurs si la libidosenii jegoase.
Mi-a placut insa cum te-a pus la Diana la punct! Ramane o dilema insa
pe mine de ce toate scursorile care-l sustin pe Bush-fascistu' sunt
ultra-misogini! Ia explica-ne si noua mai, Valachus per Prozacus, ca
tu esti doar cel mai bine informat. De ce urasti femeile si te porti
ca o scarba cu ele?

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM