--- In protest-ro@yahoogroups.com, "valachus per skorilo"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>cum e cu misoginismul si cum rezulta
> acesta fara dubiu din tratamentul diferentiat (e.g. gradele de
politete net
> diferite) in functie de genul preopinentului.

Hait, ca libidonosu' a luat-o pe aratura rau de tot. Chemati salvarea
urgent ca starpitura risca sa dea ochii peste cap! Valachus per
Cretinus, mai citeste o data ce ai scris si daca intelegi ceva din
horcaielile tale, da-ti o plama din partea mea peste fruntea aia
tesita de Homo Lobotomizatus. Nu ti-am spus eu oare sa nu mai
nadusesti gandind? Chiar nu intelegi ca asta iti face rau si te duce
la groapa? Ja inapoi la pupat in fund pe Kondukatorul Iubit! Chestia
asta macar te calmeaza, atat cat poate sa calmeze ceva un rasist
libidinos. Da, ramai la chestiune: de ce esi misogin si rasist?

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM