--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Radu Ionescu" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Neah, e o latura prezenta la toti oamenii.
> Nu-mi spune ca e cineva care  sa NU vrea un mobil mai
> fitzos

Eu, par examplu, pe motive de sictir, desi altminteri sunt mare amator
de tot felul de gizmouri digitale. Nu-mi place insa sa vad ca mobilul
a ajuns acum ce era cusma de vulpe argintie pt femei acum 20 de ani,
adica o chestie de status social de 2 bani, sau si mai rau, un
instrument de auto-lobotomizare. Eram de revelion in Bucuresti intr-un
restaurant haios cu niste amici si m-am amuzat teribil sa vad ca juma
din cei de pe la mese din jur nostru au stat la telefon toata noaptea.
Pt ei viata era cu totul in alta parte, nu in fata lor???!!!! Pt ce
mama draku' mai venisera la restaurant? Sa vorbeasca la telefon?

> la ziua de maiine, pentru ca nu cred.
> Consumerismul este o constanta eterna a fiintei umane :-)

Nu disput asta. Ci doar faptul ca banul si tot felul de sclipiciuri
ridicole au devenit o obsesie nationala. Genul asta de margele
colorate umple un gol de sens in viata multora. Din punctul asta de
vedere cred ca e o chestie buna, pt ca altfel multi risca sa sara in
extrema cealalta, a fundamentalismului religios (ale carui semne le-am
vazut deja clar prin RO). Problema e: unde e zona de mijloc dintre
astea 2 extreme?

> Cu canalele TV terestre ai insa dreptate, nimic nu te impiedica insa
> sa iei un  kit pentru receptie satelit si sa te uiti la chestii mai
spalate.

Am avut jdemii de canale cand am stat acolo, dar nu asta-i problema.
Vroiam sa urmaresc o conversatie inteligenta la un post romanesc, sa
vad si eu ce mai gandeste lumea. Acu vreo 6-7 ani era unul pe TVR2
care avea emisiuni extrem de interesante ("Serata muzicala" sau asa
ceva). Nu fiecare emisiune era reusita dar multe din ele te stimulau
se privesti  lucrurile din perspective extrem de interesante. Inteleg
ca respectivul a dat coltzu', dar nu e oare un tanar in toata Romania
aia care sa realizeze niste dezbateri de idei interesante? Tot ce am
vazut erau numai talk-show-uri complet ridicole, care mi-au alimentat
constant o stare de voma acuta.

> Si mai sunt si programele Discovery :-)
> Iar la Carrefour e cel putin interesant orice ai zice.

it's just a friggin' mall, for god's sake...

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM