----- Original Message -----
From: "cbjola" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Monday, February 07, 2005 1:57 AM
Subject: [protest-ro] Re: Alegerile din Iraq vs alea din Vietnam

> Nu disput asta. Ci doar faptul ca banul si tot felul de sclipiciuri
> ridicole au devenit o obsesie nationala. Genul asta de margele
> colorate umple un gol de sens in viata multora. Din punctul asta de
> vedere cred ca e o chestie buna, pt ca altfel multi risca sa sara in
> extrema cealalta, a fundamentalismului religios (ale carui semne le-am
> vazut deja clar prin RO). Problema e: unde e zona de mijloc dintre
> astea 2 extreme?

Good point; niciunde. Oricum nu in .ro.
Oricat ar parea de bizar, .ro este tara
extremelor, fara macar sa o arate. Se trece de la dictatura absoluta
la dezordinea absoluta (semnele nu au disparut nici acum).
De la ateism de stat la fundamentalism religios
(apropo, m-a amuzat intotdeauna cum psd mergea fix
catre statul national-ortodox), de la pudoarea socealizda
la sexismul  furios de pe toate canalele.
Si atunci? Unde e dreapta masura care ar trebui sa fie?

> [...]
> Vroiam sa urmaresc o conversatie inteligenta la un post romanesc, sa
> vad si eu ce mai gandeste lumea. Acu vreo 6-7 ani era unul pe TVR2
> care avea emisiuni extrem de interesante ("Serata muzicala" sau asa
> ceva). Nu fiecare emisiune era reusita dar multe din ele te stimulau
> se privesti  lucrurile din perspective extrem de interesante. Inteleg
> ca respectivul a dat coltzu', dar nu e oare un tanar in toata Romania
> aia care sa realizeze niste dezbateri de idei interesante? Tot ce am
> vazut erau numai talk-show-uri complet ridicole, care mi-au alimentat

Emisiunile lui Sava in cauza le mai poti vedea in reluare, cu putina
perseverenta, pe TVR International. Nu integral, ci trunchiate -
desteptii au refolosit casetele stergand o parte din ele, iar alta
parte sunt inregistrari martor ale emisiei- dar sunt.

In rest - another good point.
Culmea clantzanelii inutile mi se par tocsourile de pe Realitatea TV.
Or fi tineri, dar cand vine cate un redactor a-toate-stiutor si
explica, ca respectivul nu face "rating" (alta chestie imbecil aplicata),
probabil ca tinerelul de (mare) viitor pleaca de nu se mai uita inapoi.
Trist, dar adevarat.

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM