:)))... mai ca-mi pare rau ca n-am baut ieri decat niste vin, si doar cu 2
dintre listasii [protest-ro] ;)))

Codruta

From: ovidiu_martoiu <[EMAIL PROTECTED]>

O turma de bivoli se poate deplasa atat de repede ca si cel mai incet bivol
din turma.
 Cand turma este vinata, de obicei este ucis cel mai slab si mai din urma
bivol.
 Aceasta selectie naturala este benefica turmei ca si un intreg, pentru ca
astfel prin eliminarea celor mai slabi membri se imbunatatesc viteza si
sanatatea turmei.

 Cam in acelasi mod, creierul uman poate opera doar atat de repede cat ii
permite cea mai slaba celula. Consumul excesiv de alcool, dupa cum se stie
omoara celulele creierului, dar in mod normal prima data omoara celulele
cele mai slabe. In acest mod, consumul regulat de bere distruge cele mai
slabe celule cerebrale, facind creierul o masina mult mai rapida si mai
eficienta. Acesta este si motivul pentru care intotdeauna te simti mai
destept dupa cateva beri...

... si poate chiar esti!

--
"Let me know, at least, that she'll try