From: Sorin Cheval <[EMAIL PROTECTED]>

> in care numarul de membri a crescut. Consider ca membrii noi sunt
> doar de forma, un fel de sperietori de ciori sau, si mai plastic,
> ata de la care se trage apa (se poate inlocui oricand, cu aproape
> orice).

Pai, si sorincheval s-a inscris pe protest-ro abia spre sfarsitul toamnei -
ce sa intelegem de aici? (@@) ;)))

> Scaderea numarului de mesaje se suprapune oarecum cu aparitia pe
> lista protest-ro a unor personaje sinistre, gen 'nu mai stiu care
> din pitesti' sau BeSe.

Valakus e membru FOARTE vechi, de cel putin 3 ani - a stat tacut o vreme, a
aparut rar, acum il urmaresc cu amuzament, "combate bine" cu Dl. Bjola ;)).
Parca-mi aminteste de altii care dadeau pe vremuri cu trompa in Dl. Branea
(si care erau catalogati ca "sinistri" sau "rasisti" ;)

> Asta e o supozitie. In ritmul asta, lista
> protest-ro se va desfiinta mai devreme sau mai tarziu datorita
> lipsei mesajelor.

Ei, na! in cel mai rau caz las spamul porn pe lista (e moderat acum) - si o
sa inceapa lumea sa protesteze ref. la spam ;))

> Propun sa ne sinucidem in masa, ca sa scapam de
> rusine. Propun sa inceapa BeSe ca tot e el agent legionar al nu stiu
> carei alte alternative.

Dl. Schiau e SI dansul un membru vechi al listei ;)). Pe la inceputul lui
2002 s-a "razboit" intens cu Dl. Bjola (si cu mine, de altfel).
Daca io nu m-as "razboi" in realitate, si daca n-as fi plecata atat de des,
si daca nu mi-as gasi pisicile cu obiceiuri proaste la intoarcere, as
"combate" mai bine. Deocamdata, ma gasesc cam coplesita de subiecte de
protest :(

> Sper ca propunerea mea sa starneasca totusi
> PROTESTE!

siiiiiiigur! ;). Uite-l pe primul ;))

> Pupici ownerului, daca e femeie. :))

Cineva, astazi, se indoia de asta - da' n-am pus botu' (cred ca voia sa ma
provoace la o verificare ;))

pupici-pupici - da' CE te faci, daca protesteaza ceilantzi? ;) :-ppp

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

'Thanks & Giving.'