-------- Original Message --------
Subject:        Re: [protest-ro] desfiintarea listei protest-ro
Date:   Wed, 09 Feb 2005 22:52:34 +0200
From:   marilena <[EMAIL PROTECTED]>
To:     protest-ro@yahoogroups.com

Eu personal protestez si daca nu la altceva, macar la ideea de
sinucidere in masa. Cine vrea nu are decat sa se sinucida. Eu nu
subscriu, la fel cum nu subscriu nici la genul de mesaje pe care le-am
citi pana acum (cu mici exceptii - exceptiii care m-au facut sa raman pe
lista).
Oricum, nu cred ca o lista trebuie sa se desfiinteze daca numarul de
mesaje scade. Atata vreme cat mai exista mesaje lista poate exista.
Deci inregistrati un protest la provocarea dumneavoastra.
Cu stima
Marilena

Sorin Cheval wrote:

> In ultimele 12 luni numarul de mesaje care au intrat pe lista
> protest-ro a fost net mai mic decat in lunile corespunzatoare din
> anii precedenti. Uneori de aproape 3 ori mai mic. Asta in conditiile
> in care numarul de membri a crescut. Consider ca membrii noi sunt
> doar de forma, un fel de sperietori de ciori sau, si mai plastic,
> ata de la care se trage apa (se poate inlocui oricand, cu aproape
> orice).
> Scaderea numarului de mesaje se suprapune oarecum cu aparitia pe
> lista protest-ro a unor personaje sinistre, gen 'nu mai stiu care
> [...]

Give the gift of life to a sick child.