From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> Ma intereseaza foarte mult activitati in domeniul
> ajutorarii populatiei rurale.

Ce GROAZNIC! :)). Intai ma face spalata pe creieri de catre stangisti, apoi
zice ca ar colabora cu mine... offffffffff.......... :)))... ma rog, nu-i
primul de pe lista care ma trateaza ca pe-o tampita, la urme-urmelor poate
ar trebui sa cred ca nu-i totul intamplator si ca, daca 2 iti spun ca esti
beat, inseamna ca ai mancat prea multe mere si mirosi a alcool.......

Pai, colaboram, daca s-o putea.... populatie rurala de ajutorat este cat
cuprinde in Romania - depinde ce se intelege prin "ajutor". SIGUR n-am sa
ajut la cresterea suprafetelor plantate cu OMG.

Detalii despre cum vedeti "ajutorarea", fie pe lista, fie la codruta @
braila.astral.ro.

Iar daca lucrez cu cineva sa fie FOARTE clar ca nu accept tonul
"patronising" decat prima data, cand ma sfortzez (:-pp) sa cred ca-i
accidental - la a doua oara e posibil sa trag la gioale!
;)

Codruta

--
"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM