--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Benedetto Schiavone"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Ma intereseaza foarte mult activitati in domeniul
> ajutorarii populatiei rurale.

Hait, fii atent cum a botezat snapanu'de Schiau specula cu terenuri:
"ajutorarea populatiei rurale". Ce canalie unsuroasa! E insa perfect
adevarat ca si tu si turnatorul ala securist de Bouleanu' sunteti
bagati pana-n gat in genul asta de cotcarii. Asta pana o sa puna
politzia bulanu' pe voi si o sa arunce acolo unde trebuie: la parnaie,
in aceiasi celula, recitandu-va unul la altul, intre 2 partide de sex
nebun si tatuari de zvastica, Psalmi din Cuvantarile Kondukatorului
Iubit.

> Nu solicit ajutor din partea unor handicapti gen cbjola.

Pai mai intai invata cum sa scrii corect "handicapat" ca te dai singur
de gol. In al doilea rand, ma mir ca ai tupeul nebun sa crezi ca eu as
clinti un fir de par pt o jigodie ca tine. Cel mult as pune politia pe
urmele tale sa protejeze taranii de gheara ta rapace.

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM