Poate vrei sa spui ca n-au agentie de PR IN BUCURESTI!
Pentru ca agentie de publicitate au, Firma9
(www.firma9.com) in Cluj, care a depus mari eforturi
in perioada organizarii FanFest-ului. Timp de 3 luni
de zile citiva oameni de la Firma9 au lucrat aproape
exclusiv pentru FanFest. For free binenteles.
Nemaipunind la socoteala logistica, spatiul,
telefoanele puse la dispozitie.
Si vreau sa sper ca s-a vazut lucrul acesta macar pe
partea de imagine.

Luminita

http://promotions.yahoo.com/new_mail

Give the gift of life to a sick child.