--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Benedetto Schiavone"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --- "cbjola" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> cum a ramas, dovedesti cu prisosinta
> a fi nazist, simpatizant nazist, dupa
> cum ai demonstrat in repetate randuri.
>
> Mai intai devenisei portavocea stangistilor
> trotchisti

>Cum s-a demonstrat te-ai
> dovedit un neofascist,

Nazist, comunist, fascist, trotschist....Ptru cu tata, bivole, ca iar
ai luat-o rau pe aratura! Pune mana acum pe hartie igienica si
sterge-te bine la gura ca puti ca o hazna. Pe urma sari repede si fa
socurile alea electrice ca iar ti se plimba limba pe dusumea.

Explica-mi insa si mie ceva: Cum poate o jigodie nazista ca tine sa
supravietuiasca zi de zi? Tu nu mai faci demult distinctie dintre
realitate si halucinatie, totul e o mazga cetzoasa in capul tau in
care fosnesc delirant imagini terifiante cu comunisti, fascisti,
evrei, negri, homosexuali si noua ta iubire, Basescu. Te-ai gandit
vreodata la eutanasie? Pe bune! S-ar putea sa te ajute. Vezi ca se
practica in Oregon. Succes!

Give the gift of life to a sick child.