From: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, February 14, 2005 9,07 AM
Subject: rectificare plagiat

Draga Codruta,

Ca urmare a mesajului pus de tine pe liste, am facut si eu o intrebare-doua,
la care am primit si raspuns.
Situatia comunicata de tine era cunoscuta dar volumul nu fusese lansat
oficial, tocmai din cauza unei erori de editare care deja s-a remediat.
Pentru ca sper ca nu vrei sa dezinformezi, te rog sa pui pe aceleasi liste
si comunicatul urmator.

Cu drag,
[...]

================

Īn atentia d-lui TIBERIU VASILESCU,

Lector Universitatea Spiru Haret din Bucuresti,

Īn urma acuzatiilor pe care le-ati formulat īmpotriva editorului si a
autorului cartii Standarde si proceduri īn arheologie, semnata de  dr.
Mircea Angelescu, tin sa va aduc la cunostinta urmatoarele:

1. Cartea sus mentionata, dintr-o regretabila greseala a plecat la tipar
īntr-o varianta care era cea publicata prin ordinul Ministerului Culturii si
Cultelor, deci fara a avea sursele citate, precum si bibliografia aferenta.
Drept urmare, ea a fost tiparita, doar īntr-un numar restrāns de exemplare,
urmānd ca tiparirea sa fie reluata atunci cānd vor fi operate erorile
mentionate.
2. Ca atare, ne asumam īntreaga responsabilitate a acestei greseli si va
raspundem ca este vorba de o eroare regretabila.
3. Cartea sus mentionata va apare īn scurt timp si se va lansa īn mod
oficial, probabil la sediul Institutului National al Monumentelor Istorice,
la o data care va va fi comunicata ulterior.
4. Credem ca ar fi fost corect, poate, sa īntrebati si institutia care a
editat aceasta carte, care este opinia acesteia si, daca, cartea a fost
lansata īn mod oficial, īnainte de a lansa adevarate campanii de denigrare
īn rāndul arheologilor.
5. Speram ca demersul nostru a fost īnteles, si, ca atare, va rugam sa aveti
īn vedere cele comunicate īn mod oficial.

Director stiintific INMI,

Dr. Dana Mihai

--
"Let me know, at least, that she'll try