From: Octav <[EMAIL PROTECTED]>

> cit poa sa coste sa angajezi un independent sa culeaga probe si sa faca

FOARTE mult
Analizele sunt scumpe ca dracu' (si apropo de asta, am si bombanit, ref. la
ceea ce vor sa faca "astia noi" cu firmele autorizate sa faca studii de
impact... cica toate ar fi pedeseriste, vor sa le desfiinteze, sa le faca
peneliste, probabil, sau pediste sau puriste sau mai stiu-eu-de-care).
In plus, trebuie sa fie AUTORIZAT de CNCAN (si de altii, printre ei pana si
SRI) - iar toate autorizatiile astea se obtin FOARTE greu.

> masuratori in zona, si cit de greu ar fi sa obtii o finantare pentru asta?

FOARTE greu.
Aproape imposibil.......
Singura finantare pe care am obtinut-o pentru activitati in domeniul asta
n-ar fi acoperit nici macar jumatate din niste analize serioase... dar
finantarea NU a fost obtinuta pentru activitati in domeniul nuclear, ci
pentru implementarea Conventiei Aarhus in SEE Region.
Ca EU am fost desteapta (si cuminte, si frumoasa samd. ;)) si mi-am ales
"implementarea in domeniul nuclear" a fost chestie ce a tinut doar de geniul
meu ;)).

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro