From: Zoltan Bartalis <[EMAIL PROTECTED]>

> Poate cineva confirma ca uzina e chiar la capatul
> acestei linii? Daca da, inteleg de ce trebuie dusa

Da, calea ferata a fost facuta SPECIAL pentru vagoanele cu concentrat de
minereu uranifer (evident, transportul nu poate fi facut in orice fel de
vagoane)...

De altfel, numai asa am putut gasi si eu Uzina, urmarind calea ferata... nu
exista nici un fel de indicatoare (nici macar ca zona e periculoasa)...
Stiam, din fericire ca spre astfel de "obiective" merg linii speciale, asa
ca am luat-o pe linie de-a dreptul ;).

Ceea ce a fost cel mai haois a fost ca, atunci cand m-au luat la intrebari,
au ramas FERM convinsi ca-s "suspecta" pentru ca... nu exista pe nicaieri
"masina" cu care cica venisem ;))).

DEGEABA le-am zis ca am venit pe jos - nu erau capabili sa creada :)). De
altfel, sarantoci, saracii! n-au bani de gard, n-au bani de conducte
(ne-uzate) - da' daca ati vedea ce gipane si mertzane aveau in parcare......
;))).

Rahat securistic romanesc clasic!

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"