Salut Octav,

Harta face parte din coala L-35-XX din seria Stabului
General Sovietic si e din 1978. Caracteristicile sunt
cele obistnuite pentru hartile topo sovietice
(proiectie: Gauss-Kruger conformal, datum: Pulkovo
1942, elipsoid: Krassovsky 1940).

Stiu ca si hartile topografice romanesti sunt foarte
asemanatoare, dar pana acum le-am gasit doar pe cele
sovietice, si acestea pana la 1:200000 cel mult.
Scrie-mi te rog pe personala daca ai ceva harti de
genul asta de oferit (acoperind nu numai Romania).

-Zoltan-

=====
--------------> http://www.ludd.luth.se/~zoltan <--------------

 Zoltan Bartalis          b a r t a l z o @ y a h o o . c o m
 Juchgasse 40/3           GSM: +436509616963
 A-1030 Vienna, Austria   ICQ: 54969121

--------------> http://www.ludd.luth.se/~zoltan <--------------

Give the gift of life to a sick child.