H. RESIDENCE - Str. Clucerului nr.19
Am stat acolo si este foarte bun, din pacate nu stiu preturile, este de 3***

AM

"Alex M." <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Sal,
Are cineva ideee de ceva hoteluri sau pensiuni decente in Buc?
Am auzit de Astoria si cam atit..........
Vreau ceva decent,2-3*,sub 1.5 mil/noapte..........
Eventual cu reduceri pt. agentii de turism cu acreditare I.A.T.A............
..

Multzam!

A politician is a fellow who will lay down your life for his country.

Alex M.

Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT
document.write('');

AM

DonorsChoose. A simple way to provide underprivileged children resources
often lacking in public schools. Fund a student project in NYC/NC today!
http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM