Daca imi arati vreun articol scris de Severin in care mocofanu' il
critica pe Nastase, Ilici sau Geoana, il mananc. Severin a fost carpa
de sters pe picioare a lui Nastase, dar nu e singurul de la Ziua in
aceasta situatie. Canalia de Dan Pavel a fost mare admirator al lui
nastase pana in 2004 inainte sa devina ideologul legionar al lui
Becali. Pavel se pare ca a trecut mai recent la ridicat osanale lui
basescu, asa... ca tot omul consecvent si onest. Cum spuneam mai
demult: cu asa "intelectuali", mai bine lipsa...

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM