Codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
p.s. btw.: n-am vazut nici o bombaneala (nici macar de la D-l. Bjola) ref. la
fondurile alea de nu'sh cate milioane pe care ni le da UiE pentru actiunea de -
cica - "ecarisaj national"...

Mai intai ar trebui un ecarisaj national la bipede...dar cu acestea e mai greu;
cred ca nici miloanele U.E, nici parchetele anticoruptie, nici justitia, nu-i
mai ecariseaza, ca s-au inmultit teribil in ultimii si au dat in turbare.
Revenind la bietele patrupede, cred ca ele vor disparea in natura, ca si
miloanele U.E.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM