--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Benedetto Schiavone"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> In schimb un cbjola trebuie sa se ia la brat cu altermedia
> si dobitocul de acolo fanatizat de comandantul Marcos
> si de anarhisti (Wilhelm Marr antisemitul arhetipal, un
> anarhist celebru al secolului XIX). O gasca de dementi si
> vetusti (demodati care put a naftalina).

Yes...sss! Nimic nu e mai placut decat racnetul de disperare al unui
nazist sau lamentarile incoerente ale unui rasist-libidinos! Ce ador
eu insa la cele doua jigodii profesioniste, Schiau-nazistu' si
Valachus rasistus-libidinosus, e prostia lor cronica. Asta imi permite
sa-i manipulez dupa cum vrea pipota mea. Nu, nu e vorba de
laudarosenie macho, ci de realitate. De ex: ii ignor cateva zile si
asta ii face sa-si bage ratul ala jegos inapoi in vizuina in care isi
petrec zilele de mizerie. Cand ma plictisesc si vreau sa-i intarat un
pic, le bag 2-3 cuvinte cheie si gata "fandacsia": incep amandoi sa
faca spume la gura si sa grohaie ca doua scroafe in agonie!

Hai sa-i mai intzep in pic pe cei 2 viermi sa vedem cat de sus sar:

Jigodii, ascultati comanda la Mandea! Da Schiau si Valachus, cu voi
vorbesc. Dati-va 2 palme unul la altul, asa de inceput, si cascati
bine ochii aia bulbucatzi la chestia asta: Bush fascistu' e pe craca!
Impeachment-ul bate greu la usa. Chestia cea mai placuta va fi insa
cand individul va fi judecat la Haga, drept CRIMINAL DE RAZBOI, si va
sfarsi in aceiasi celula fie cu jigodia de Milosevici, fie cu canalia
de Saddam.

E scenariu asta asa implauzibil? Pai sa vedem: Pinochet a scapat la
mustata de puscarie in Spania, dar de atunci nu a mai facut nici o
calatorie in afara Chile. Kissinger nu pune piciorul prin Europa pt ca
exista cateva mandate de arestare pe numele lui. Pana si jigodia de
Rumsfeld a refuzat luna trecuta sa mearga in Germania pt ca o
organizatie americana a deschis proces la Munchen si a cerut arestarea
lui pt crime de razboi. Bush e deja cu un pas in puscarie, si abia
astept sa-l vad cum o sa se bata pt o lingura de fasole putrezita cu
Saddam sau Milosevici in beciurile puscariei de la BXL!

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM