Nu vb de firme americane sau de alte nationalitati........Sub aegida ONU
toate firmele din tarile membre ar trbui a-si spune pretul in cadrul unei
licitatii de reconstructie.
Uncle Sam,plecind la razbel de capu` luia,a inlaturat competitia.......
Si-atunci ce fac constructorii Canadieni,Romani,etc,ai caror fii,nepoti,etc
participa activ in razbelu` din Afganistan,cu trupe mai multe pt a suplini
nr americanilor de cauta arme de distrugere in masa in cadrul cruciadelor
Bushiste???????????
Si,D-le,daca in loc de polemica ti-ai consacra ceva vreme studierii
computerului,internetului,sau doar revizuirii profilelor de pe grup,ai sti
ca la cei 30 de ani ai mei ieram prea tinar a fi tovaras pe vremea lu
impuscatu`.
Sau nici aritmetica nu ie punctu` tau forte?
Ce-mi bomojesti tu de PSD-isti,PDSR-isti,ma lasa rece,sunt apolitic din 1997
n-am fost afiliat/asociat vreodata cu vreun partid politic...........

Cit despre burghezie,prin MUNCA mea,am ajuns la ce se considera middle class
in occident,dar tot de la proletar am plecat,desi aveam doua licente........

Si nu ma sfiesc sa scot $1-2/ora de pe tine daca in loc de riscuri tu vrei
beneficii si stabilitate....

The cost of doing business..............

A politician is a fellow who will lay down your life for his country.

Alex M.