From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> ti-ai pus problema vreodata pe
> banii cui traieste acest ONU?

Pai, pe ai SUA nu, ca mi se pare ca-i cam restanta la plata cotizatiei - au
ba? ;))

> Unde se afla aceasta institutie
> ONU? Pe teritoriul carei tari?

Pe tot globul :) - ca de AIA ii zice ONU :))

aaa.... birourile, ziceati? atata paguba! Poa' sa se mute in Ioropa - CINE
credeti ca va insista sa ramana unde este? Pumen pariu ca eu stiu? ;))

> Cine a creat ONU?

Membrii fondatori? ;)

Ce zicea in Statut ca tre' sa faca? (@@)

> monstru URSS-ul? A trebuit sa vina SUA sa faca ordine
> pentru a pune capat comunismului dupa ce in Coreea (1953),

Cum anume "au venit SUA sa[...]"???
MOR de curioasa (@@).
Io stiam ca romanii i-au asteptat frio 50 ani... timp in care mai toata
"floarea" a fost distrusa.... iar SUA chiar PROMISESERA ca vin......

> dupa ce in Vietnam (anii '60) dupa ce in Africa, in America
> Latina samd soldatii americani si-au dat viata pentru a apara
> umanitatea devenita un cobai al unor minti demente, gen Pol Pot.

tzzz.... tzzzz.... tzzzzz......
Vietnam, da, daaaaaaaa

> Explica de ce esti incapabil sa intelegi dimensiunea istorica
> a existentei umane, de ce esti incapabil sa intelegi ca
> SUA reprezinta Imperiul Roman care a supravietuit tocmai
> in SUA printr-o continuitate institutionala si civilizatorie.

Asta DA exemplu - FIX Imperiul Roman, o kestie "baroca", moartea unor
civilizatii adevarate......

> legate de civilizatiile umane, de ura statelor clientare fata
> de Roma, de nevoia lor de a distruge Roma.

Pai, Roma nu cred ca-i obligata sa aiba musai "clientela" - ar fi o buna
idee sa lase statele ălea in pace....

> Toti studentii strigau in gura mare in ianuarie 1990 ca sunt
> apolitici. O mai mare imbecilitate n-am auzit in viata mea,
> dar pe vremea aceea era la moda sa vorbesti si sa gandesti
> in dodii.

Esti ceea ce doresti sa fii... atata paguba....

> adica occidentul pe care-l hulesti, care reprezinta civilizatia,

Afirmatia asta mi se pare axiomatica trasa de par - CE "civilizatie"?
Mie de exemplu mi se pare "civilizatie" Orientul... desi mai degraba as
inclina spre Navajo - da' pe ăia au avut occidentalii grija sa-i
distruga.....
> ti-a dat o sansa in viata. In loc sa lauzi statul care poarta

eh, na!
I-a dat sansa sa - ce?
Ce aiureala!

Sansa i-a dat-o mama care l-a nascut si Dumnezeu care i-a dat minte si
sanatate

> portdrapelul civilizatiei in lumea, SUA, care-ti asigura
> existenta decenta si civilizata nu faci altceva decat sa ponegresti.

Pai, poate omu' considera "decent si civilizat" ALTCEVA - nuuuuuu? ;)

Da' asha colectie de limbi mai rar! a intrat cumva Bush pe lista si e
speriat ca i-au murit laudatorii? ;)

> Ungurii ne batjocorau cu apelitivul "olah", ceea ce pentru ei
> insemna tigan, imputit, nespalat, hot.

Pai, nici maghiarilor nu le place apelativul "unguri" - da' vad ca-l
folositi cu nonshalantza! Poate vor si ei sa-si ia revansa ;))

"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM