Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]

 --aceasta lume nu exista decat in imaginarul social; va asigur ca  ea nu e/nu
a fost nici in satul romanesc, nici in  vacarmul american...pe care-l
idealizati inutil

mancare.

---mie personal si nici altora din jurul meu nu mi-au dat de mancare pe degeaba
nici americanii si nici altii. Cred ca e mai important sa-ti pastrezi
verticalitatea si moralitatea, sa faci  eforturi pt. a trai autonom si decent,
decat sa faci compromisuri, pt a-ti primi codrul de paine...intelegeti ce vreau
sa spun nu? In rest e treaba d-voastra ce/pentru ce/de la cine/ primiti...
Si totusi dupa atatea lectii de buna purtare pe care ni le dati,cum faceti
legatura intre Bush in razboi cu mapamondul, intre minciuna ascunsa in spatele
sloganelor gen libertate si democratie servite de stapanii dvs, (care va dau
codrul de paine), intre mizeria, tristetea si minciuna care poarta tocmai marca
"made in America" ?

politizand notiunea celor "7 ani de acasa" este
nu numai de prost gust dar dovedeste lipsa celor "7 ani de acasa".

---Lasati 'moralitatea' in seama celor care  dovedesc ca stiu ce inseamna si nu
judecati pe altii pana cand nu va priviti intai pe dvs.Asta cere chiar mai mult
decat cei 7 ani de-acasa si ma tem ca o sa vi se para un efort prea mare...nu-i
asa?

Yahoo! Groups Sponsor
Get unlimited calls to

U.S./Canada