Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]

---Imaginatia va joaca feste; folositi-o doar atunci cand vorbiti de idolul dv
bush. Ca sa va gadil orgoliul o sa va spun (desi nu va priveste!!!!) ca nu am
emigrat nicaieri -SUNT SIMPLU CETATEAN ROMAN-ATAT!!! si nu ma deranjeaza deloc,
dincontra;  e o chestiune de hasard de fapt, dar ma fereste de situatia jenanta
de a astepta  codru' de paine de care vorbeati;totusi  va-nteleg frustrarea (si
naivitatea).

---va-nteleg si aceasta disperare a lipsei de autonomie si va compatimesc,
sa-teleg ca ajutorul social pe care vi-l da bush e ceva mai mare decat salariul
pe care probabil l-ati fi avut in Romania?

---dar va rog sa o faceti ce va-mpiedica?

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM