From: Benedetto Schiavone
Date: 02/21/05 18:46:45
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: [protest-ro] Re: Fascismul american din perspectiva conservatoare..

--- "Alex M." <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Sub aegida ONU toate firmele
> din tarile membre ar trbui
> a-si spune pretul in cadrul unei
> licitatii de reconstructie.

ti-ai pus problema vreodata pe
banii cui traieste acest ONU?
Unde se afla aceasta institutie
ONU? Pe teritoriul carei tari?

Cine a creat ONU?

Ce a facut ONU ori de cate ori
popoarele lumii sunt victimele
propriilor lor conducatori?

Ce a facut ONU in Ruanda, cand
genocidul era iminent? Stii ce?
Pur si simplu si-a retras fortele!
Ce a facut ONU in fata crimelor
lui Hussein? Ce face ONU astazi in fata
Siriei care creaza destabilitate politica
in Orientul Apropiat? Ce a facut ONU in fata statului
monstru URSS-ul? A trebuit sa vina SUA sa faca ordine
pentru a pune capat comunismului dupa ce in Coreea (1953),
dupa ce in Vietnam (anii '60) dupa ce in Africa, in America
Latina samd soldatii americani si-au dat viata pentru a apara
umanitatea devenita un cobai al unor minti demente, gen Pol Pot.

> Si,D-le,daca in loc de polemica ti-ai consacra ceva vreme studierii
> computerului,internetului,sau doar revizuirii profilelor de pe
> grup,ai sti ca la cei 30 de ani ai mei ieram prea tinar a fi tovaras
> pe vremea lu impuscatu`.

Si actualul ministru de Externe al Romaniei, la cei 34 de
ani, era in 1989 mare UTC-ist, cu mari sanse deschise in
Aparatul comunist.

Iar daca a bate tastele pe calculator inseamna pentru matale
cunoasterea computerului imi dau seama de gradul inalt de dezvoltare
intelectuala care l-ai obtinut in cei treizeci de ani.

Explica de ce esti incapabil sa intelegi dimensiunea istorica
a existentei umane, de ce esti incapabil sa intelegi ca
SUA reprezinta Imperiul Roman care a supravietuit tocmai
in SUA printr-o continuitate institutionala si civilizatorie.

Iar daca te-ai plasa putin in timp (imi dau seama iti lipseste
aceata facultate) ai intelege periodicitatea evenimentelor
legate de civilizatiile umane, de ura statelor clientare fata
de Roma, de nevoia lor de a distruge Roma.

> Sau nici aritmetica nu ie punctu` tau forte?

sa stii, m-ai nimerit la fix, atat cu computerul cat si cu
matematica in general (aritmetica in particular).

> Ce-mi bomojesti tu de PSD-isti,PDSR-isti,ma lasa rece,sunt apolitic
> din 1997 n-am fost afiliat/asociat vreodata cu vreun partid
> politic...........

Toti studentii strigau in gura mare in ianuarie 1990 ca sunt
apolitici. O mai mare imbecilitate n-am auzit in viata mea,
dar pe vremea aceea era la moda sa vorbesti si sa gandesti
in dodii.

> Cit despre burghezie,prin MUNCA mea,am ajuns la ce se considera
> middle class in occident,dar tot de la proletar am plecat,desi aveam
> doua licente........

adica occidentul pe care-l hulesti, care reprezinta civilizatia,
ti-a dat o sansa in viata. In loc sa lauzi statul care poarta
portdrapelul civilizatiei in lumea, SUA, care-ti asigura
existenta decenta si civilizata nu faci altceva decat sa ponegresti.

Ungurii ne batjocorau cu apelitivul "olah", ceea ce pentru ei
insemna tigan, imputit, nespalat, hot. Prin felul cum te comporti
nu ma mira ce-i iritau pe unguri (intre timp olah a fast facut
de generatii intregi de intelectuali si oameni decenti un
nume de onoare, nu stiu daca intelegi?).

Yahoo! Groups Sponsor

Get unlimited calls to
U.S./Canada

Yahoo! Groups Links