--- In protest-ro@yahoogroups.com, "valachus per skorilo"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Deci pe scurt, faptul ca DHS angajeaza temporar reporteri someri
pentru un
> exercitiu de PR si comunicare DE UZ INTERN e o forma de fascism?

Valachus, tine-te bine de diazepamul ala dupa care plangi toata ziua
ca esti PRSOOOST de bubui! "Uzul ala intern" de care vorbesti ca
idiotul este alt nume la PROPAGANDA! Cum sa sperie DHS americanii si
mai tare ca sa inghita toate prostiile insirate de Bush! Ti-am spus
doar ca ganditul nu e pt tine. Nu de duce mintea. Mars inapoit la
pupat in fund pe Fuhrer-ul mult-iubit.

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM