--- In protest-ro@yahoogroups.com, "valachus per skorilo"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Si, bibicutz, nu-mi purta mie de grija cu manicuristele, n-am nici
un fel de
> legaturi nici cu manicuriste nici cu manicuristi, nici in Craiova si
nici
> aiurea.

Bombonel, de ce esti asa nervos si zbuciumat? Dupa cat de tare urli
se pare ca am atins un nerv f. dureros. Ok, sterge-ti spumele de la
gura si da repede niste Diazepame pe gat. Te-ai calmat?

In ciuda racnetelor tale de crocodil, toata Craiova stie ca esti
homosexual. Nu mai e un secret pt nimeni chestia asta demult. Asa ca
lasa figurile asta de Tatza Floarea deoparte. Stii F BINE ca am
dreptate si sunt si ALTII pe lista asta care cunosc treaba asta. Cum
spuneam insa, chestia asta nu ma deranjeaza deloc.

Te-am intrebat insa daca si practici meseria asta pe bani la fel ca
idolul tau Gannon, propagandistul de serviciu al lui Bush. Nu ai
raspuns la intrebare. Ai dat-o cotita! Te intreb asta pt ca nazistu'
de Schiau si-a manifestat "dorinta fierbinte" sa te cunoasca mai bine.
Ma gandeam ca poate ii faci o reducere, asa ca de la fascist-imputit
la fascist-imputit, sau pt variatie de la bolsevic-dezechilibrat la
bolsevic-dezechilibrat. Distractie placuta, Bombonel!

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM