<<Ce relevanta are raspunsul la intrebarea asta? (@@)
Poate ma abonez eu! mi se pare interesanta aceasta comunitate... de fapt, in
Romania, as putea sa spun ca am intalnit printre ei predominant baieti
simpatici.....Codruta
<"<

Din pacate in tarile Europei de Est si deci si in Romania,unde accesul la
gindirea libere si la informatii a fost oprimat atita vreme (si nu dau vina
doar pe comunisti,si-n perioada interbelica din relatarile bunicilor aud ca
iera la fel,iar din literatura,se dorea desteptarea romanului inca de la
mijlocul sec XIX) io cred ca nu exista sanse reale de a gindi liber
neinchistat..
Boborul "prost da` mult"nu va scapa de mentalitatea si ignorantza in care se
balaceste.
In peregrinarile mele am realizat ca grupurile minoritare in general sunt
mai "open minded",accepta mai usor in mijlocul lor noul,schimbarea,ofera o
sansa reala unui individ necunoscut,sau unei idei noi.
Diaspora Romaneasca nu mi-a fost de nici un real folos,poate si datorita
virstei sau statutului de holtei de-l aveam pe vremea aia.Cu alte cuvinte
fiind nou si neprezentind un eventual folos familistilor nu am avut cu cine
iesi la o cafea,sau pur si simplu vorbi.
In schimb,alte comunitati,precum Italienii,Grecii,Filipinezii,Chinezii,
Croatii si Bosniecii,chiar tiganii(si ei tot emigrantzi,dar mai
occidentalizati),AA,grupuri de artisti,hipioti,bikeri,lesbiene/gay,au fost
intotdeauna mai putin reticenti in a-mi accepta accentul,diferentele,etc.

In fotografiile de la nunta ii aratam mamei un cuplu de gay - Trevor si
Trevor,ma amuza ambii au acelasi nume,baietzi foarte simtiti,prieteni foarte
buni ai sotiei,iar mama saraca a ramas muta"ca io am prieteni de aia?"LOL...
Proaspat absolvent al liceului am urmat calea Universitatii si viltoarea
studentiei,dupa care am urmat drumul pribegiei ca cei mai multi tineri
dornici de o sansa reala la un viitor.

Intors in Romania de ceva vreme si dupa multa vreme nu incetez sa ma minunez
la tot pasu` de ignorantza pe care nu am (re)cunoscut-o inainte de-a parasi
tara.
Ie o vorba-n oras fff adevarata,din pacate,tinerii le reproseaza mamelor ca
dupa ce ca i-au nascut in Romania,i-au mai nascut(adus in cazul meu) si-n
Vaslui(probabil ca-i la fel si-n Caracal).
La minus 20 de grade sade lumea puhoi in statie si asteapta un autobuz
infect,cam 30-60 minute,sunt vinetzi de frig desi in 3 sau 4 i-ar costa si
mai putin si-ar ajunge mai repede"ce sa-i imbogatim pe taximetristi?"
Nu ie constient romanul ca daca lu` nenea taximetristu` ai merge bine,are si
confectionera ce pune pe masa ca doar taximetristii nu umbla dezbracati.....
Si taranu` care-i vinde oo si lapte poate sa-si cumpere vopsele sa-si faca
frumos acasa si tot asa....

Martorii lui Iehova,pocaitii,greco catolicii,sunt haituiti si batuti de
boborul binevoitor,acelasi bobor de ma fugarea cind lipeam afise electorale
pentru PNL in `90,"ca ce s-aduca aia boierii inapoi"
OH SI CE MA BUCUR CIND VAD BOIERII ADUSI DE ILIESCU SI KLIKA LUI,CARE-S
ASEMENI LUI DINU PATURICA,PARVENITI,INCULTI,FARA SCRUPULE SAU DUMNEZEU......
Din partea mea(boboru`) isi merita pe deplin soarta.............

Iar pentru tzaranu` asta de pe lista si alti homofobi,rasisti,misogini,etc
cel mai bun ex. este:ar refuza ajutorul unui de doctor intr-o situatie de
viata si de moarte pe criteriul ca dr respectiv ie gay,negru,galbejit,femeie
ungur,evreu,etc?

--
take away the right to say "fuck" and you take away the right to say "fuck
the government."

Alex M.

Some mistakes are too much fun to only make once.

Give the gift of life to a sick child.