--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Poate ma abonez eu! mi
> se pare interesanta aceasta
> comunitate... de fapt, in
> Romania, as putea sa spun
> ca am intalnit printre ei
> predominant baieti
> simpatici.....

bai Codruto,
voi astia care va dati drept
toleranti, prohomosexuali in
gura mare, sunteti total teribilisti.
Va maimuriti ca niste copii care
au invatat prima oara cum se
caca, cum se sterge la cur si
alte chestii din astea primitive.

Cred ca si inteleg de ce.
Majoritatea va trageti din neamuri
din alea batute cu leuca in cap.
Multi proveniti din zone dezavantajate
economic, cultural, civilizatoriu.

Voi nu puteti concepte, ca exista persoane precum sunt
eu, crescut de mic copil intr-o lume ultraeducata, ultraliberala.
FAc pariu ca nu poti concepe ca am crescut la o tzatza maghiara
iar primele mele cuvinte au fost exprimate in maghiara, ca
prietenul cel mai bun al lui tata era un talmudic mare stab
in ministerul de justitie (care l-a salvat de altfel de la
canal), care pe deasupra era homosexual, care de altfel m-a
crescut (am fost foarte apropiat de el, iar el mi-a fost un mentor).
Am crescut printre maghiari, talmudici, germani si tigani (eu fiind
un minoritar rom^n printre acestia). Vorbeam mai bine maghiara si
germana decat limba romana.

Nu numai atata, dar familia mea mergea in fiecare vara la
Costinesti, iar eu nu stiu sa fi facut vreodata plaja imbracat.
Adica am fost nudist de cand ma jucam cu puta in nisip.

Ce-ti spun aici sunt banalitati care in cercul meu de cunostinte
este un dat aprioric. Noi nu le comentam, fiindca cei 7 ani
ani de acasa ne-au invatat sa nu comentam astfel de banalitati.

In schimb ghiolbanii, ciorogarlanii si alte fiinte venite
de la capatul lumii, de la mama dracului fac un caz deosebit
cand descopera aceste banalitati.

Ei isi impun teribilismul lor de nesimtiti, badarani si mitocani
cu forta. Se lauda pe toate drumurile ca sunt toleranti, progresisti,
avansati, cei mai buni din parcare. Pur si simplu ignora (fac pariu
ca nici nu pot sa-si inchipuie) ca "marile lor descoperiri" fac
parte din bagajul bunelor maniere ale celor pe care ei ii dispretuiesc.

Motiv ca ei jignesc, sunt agresivi, intoleranti promovand "toleranta",
rasisti condamnand rasismul, razboinici afisandu-se drept pacifisti,
etc. etc.

Cum va vad pe aceasta lista unde un imbecil de cbjola se da drept
d-zeu, cum alti imbecili il urmeaza conform aceluiasi pattern,
cum ca a poza in cuvinte mari: PACE, TOLERANTA, PROGRES ar inseamna
ceva. Istoria a demonstrat-o ca astfel de imbecili sfarsesc in
a fi niste monstri gen Pol Pot, Hitler samd.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM