--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Alex M." <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dezaprob(desi citeva din netotziile spuse reciproc ma amuza) tonul
de-l
> folositi atit tu cit si cjbola.....

> Nu`s ce trebi avetzi voi(tu si cbjola),iubiri
neintelese,neimpartasite,nu-mi
> pasa,dar de ce tre` sa ne compari??????????????

> Urasc nesimtirea cu care va adresatzi unul altuia,de vreti a
va`njura de ce
> n`o faceti in PVT????????????/

Alex baiatule... nu imi amintesc ca sa te fi jignit pe tine in nici un
fel pe lista asta. Atunci de ce te apuci sa bati campii in legatura cu
mine? Fa bine rogu-te sa te abtii pe viitor sa ma bagi pe mine in
ciorba ta cu nazistu' de Schiau, cu Valachus Bombonel sau cu oricine
altcineva. Vrei sa le tragi scatoalce, f. bine, dar fara referinte de
genul de mai sus la adresa mea. Capisci?

Oarece scuze pt ineptiile emise mai sus ar fi deasemenea binevenite.
Invata sa respecti pe altii, daca vrei sa fii respectat la randul tau.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM