From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> adica un individ educat sa respecte natura, sa-si iubeasca semenul,
totodata
> educat sa aiba mandrie fata de trecutul poporului sau este pentru tine un
rasist?

DEGEABA incercati sa deturnati sensul, cu mine nu tzine!
Ati scris CLAR! scheienii sunt diferiti (si anume "superiori") de altii (ati
facut niste referiri speciale la "moldoveni", aparuti intr-un fund de lume -
sau cam asha) numai pentru simplul fapt ca sunt nascuti intr-un loc,
intamplator situat la poalele unui munte si denumit Schei.

Ori asta este, pur-si-simplu, rasism!

Ori, daca ar fi sa etichetam lumea la gramada, numai dupa locul in care s-au
nascut, eu pot astfel mai PUN o eticheta pe scheieni: adica niste indivizi
care nu-s in stare sa judece decat in stereotipuri (adica prosti gramada) si
RASISTI de nu se poate!
(despre maladivul fix pentru manuela nici nu mai vorbesc)

NOROC ca eu ii consider pe scheieni niste oameni normali... si DE FEL
reprezentati de o persoana ca Dl. Schiau.

Codruta

--
"Let me know, at least, that she'll try
Then she'll be a true love of mine"