----- Original Message -----
From: cbjola <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, February 26, 2005 5:16 PM
Subject: [protest-ro] Re: Fascismul american, Controlul mass-media

> A durat mult dar te-ai prins pana la urma.
> Sa vedem asadar:

Sa vedem, asadar:

> 1. Una bucata razboi cu 1500 de americani si 100.000 de irakieni morti
FALS
> declasant prin minciuni deliberate FALS (tampenia FALS cu armele de
distrugere
> in masa ; asta a fost motivul original invocat de Bush, nu altceva FALS );
>
> 2. Cel putin 5 jurnalisti FALS descoperiti pana acum care au fost platiti
> de Administratia Bush cu sume intre $20.000 si $ 240.000 sa manance
> rahat exact la fel ca tine si Schiau cum ca Bush e Geniu Global FALS si ca
> tot ce face si spune el e "magistral" si "istoric".
>
> 3. Un male prostitute FALS (slabiciunea ta FALS [dintre mine si tine TU
esti abonat si cititor regulat al site-urilor homo, nu eu - ai aratat chiar
tu]) instruit de Casa Alba FALS sa
> dicrediteze adversari politici ai lui Bush FALS (a dat in vileag un agent
> acoperit CIA FALS numai pt ca era nevasta unui critic al lui Bush FALS;
asta e
> ofensa federala FALS - poate INFRACTIUNE)
[PARANTEZA atentie la calomnii bibicule, mare de tot, acum ca a ramas omul
pe drumuri, poate-si scoate parleala pe spinarea ta.]

> 4. Masluirea oricaror intalniri cu publicul FALS dupa modelul Ceausescu si
> Kim Ir Sen LOL: toate intrebarile care i se pun lui Bush cand se
> intalneste cu "oamenii muncii" sunt pre-selectate si aprobate.

Si in concluzie: mai bine sa fii curva homosexuala ca Gannon decat curva
intelectuala ca tine, Bjola.
Renunta deci la bazaconiile anti-Bush, anti-democratie si anti-libertate de
expresie si constiinta, si concentreaza-te pe alte teme unde ai oarece sanse
de succes: cruciada antitabac, apararea pinguinilor homosexuali, concursul
triatlon de sosii Che Guevara, Noam Chomsky, Leo Trotsky, sau orice altceva
mai visezi noaptea. Nu te baga in politikia serioasa ca nu te-ajuta mintea
si te rade lumea, zau.

--
Internal Virus Database is out-of-date.

Give the gift of life to a sick child.