Pai si nu e singura cladire de pe acolo oricum. Stiu despre ce e
vorba, ultima oara mergeam pe acolo ca pe langa WTC in flacari, doar
doar de mi-o pica ceva in cap :)

Ca sa nu mai te gandesti daca ai vre-un Lexus si iti pica doar o
piatra(infima) pe el ce se intampla si mai ales cum demonstrezi tu in
instanta si cum stai cu el busit pana poate ai norocul si castigi :)

Firma care are imobilul ar trebui data in judecata pentru tentativa de
omor de catre fiecare persoana care trece prin zona:)

Gushterul

Friday, February 25, 2005, 11:58:14 AM, you wrote:

C> De CE pun articolul asta (si) pe info_culture? Pentru a atrage atentia (a
CATA) oara ca legislatia in privinta patrimoniului imobil lasa MULT de dorit,
acesta (patrimoniul) fiind supus
C> arbitrariului, lasat la voia intamplarii sa se "degradeze" (de fapt, absolut
voluntar) dupa interesele unor asa-zisi "oameni de afaceri" (eu i-as numi
linistita "gainari"), in conditiile in care
C> in care autoritatile locale sunt lasate de capul lor, FARA niste sanctiuni
crunte, date PERSOANEI responsabile!

C> In cazul acesta, cat se poate de clar, autoritatile locale sunt vinovate de
moartea fetitei! Dar nu numai! ci si de distrugerea uneia dintre cele mai
interesante parti ale unui oras care ar putea
C> reprezenta Romania in toata lumea!!!

C> Deci o fetita de 3 ani a murit pentru ca firma sa-si vada, cu complicitatea
Primariei, sacii in car!!!

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=1&article_id=118726

C> O fetita de trei ani a murit, iar mama ei a fost grav ranita dupa surparea
unui imobil nelocuit. Cladirea, situata in centrul vechi al Constantei, la
intrarea in zona peninsulara, face parte din
C> categoria "ruine celebre ale orasului". Imobilul de pe strada Traian nr.10
apartine unei firme, SC Model Constanta SA, care nu a investit nimic pentru
refacerea bunului de patrimoniu. In
C> dupa-amiaza zilei de 26 februarie, la ora 17,00, patru persoane s-au
aventurat printre daramaturi pentru a mai fura cate ceva. Printre hoti se afla
si tanara Maria Mihai (23 de ani), care isi
C> luase si fetita de numai 3 ani, Ana Maria Bianca. In cautare de fier vechi,
caramizi si BCA-uri, cei patru au incercat sa disloce o grinda care avea, insa,
rol de sustinere. Peretele sprijinit de
C> grinda s-a naruit prinzandu-le sub ruine pe fetita si pe mama ei. Micuta Ana
Maria Bianca a murit strivita, iar mama ei a fost grav ranita. Tovarasii lor de
furat au dat bir cu fugitii, ca sa nu
C> dea ochii cu Politia. Accidentul de sambata este al doilea petrecut in acest
an la imobilul de pe Traian 10. Pe data de 20 ianuarie, un perete al cladirii
s-a prabusit deteriorand un aparat de aer
C> conditionat montat pe imobilul vecin. Primaria Constanta a comunicat ca a
facut tot ce ii permite legea pentru ca proprietara, SC Model Constanta SA, sa
consolideze cladirea. Imobilul cu pricina
C> se afla si in atentia Inspectoratului General Teritorial de Siguranta in
Constructii, capatand "insigna" rosie pentru pericolul pe care il reprezinta.
In zona deosebit de circulata a fost
C> instituit sens unic de deplasare. Dupa somatiile si amenzile primite, SC
Model Constanta SA a primit certificat de urbanism pentru demolarea cladirii.
Imobilul putea fi daramat inca de pe 9

Give the gift of life to a sick child.