From: Codruta <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>; <[EMAIL PROTECTED]>;
<romania_eu_list@yahoogroups.com>
Cc: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, February 25, 2005 12:58 PM
Subject: [protest-ro] Adevarul - Fetita moarta sub ruinele unei cladiri cu
"bulina" rosie

> In cazul acesta, cat se poate de clar, autoritatile locale sunt vinovate
de moartea fetitei! Dar nu numai! ci si de distrugerea uneia dintre cele mai
interesante parti ale unui oras care ar putea reprezenta Romania in toata
lumea!!!

> Deci o fetita de 3 ani a murit pentru ca firma sa-si vada, cu
complicitatea Primariei, sacii in car!!!

> Codruta

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=1&article_id=
118726

Give the gift of life to a sick child.