Într-o bună zi, Ion Iliescu se hotărăste să meargă la un sculptor vestit si
să ceară să-i sculpteze bustul. După două luni de zile, trece Iliescu pe la
sculptorul respectiv ca să vadă cum a iesit opera de "artă". OK...dezveleste
omu' bustul, la care Iliescu rămâne socat pentru câteva momente. Abia
dezmeticit, îl întreabă pe sculptor:
-Nu vă supărati, dar nu vi se pare c-ati făcut tâte prea mari?
-Ba da, dar am avut un motiv foarte bun!...răspunde sculptorul. Si-am să vă
explic imediat! Deci...domnu' Iliescu...din tâta dreaptă suge muncitorimea!
Iar din tâta stângă suge tărănimea!...explică sculptorul
-Dar intelectualitatea?...întrebă nedumerit Iliescu...
-Auziti...domnu' Iliescu...mi-ati cerut numai bustu'!!!

A politician is a fellow who will lay down your life for his country.

Alex M.

Give the gift of life to a sick child.