From: "Alexandru Toniuc" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, March 03, 2005 12:19 PM
Subject: [protest-ro] Fw: Articol Adevarul

> Tara-ntreaga e un cartier
>
> Traian Basescu s-a ratoit la Europa: "Tara noastra nu mai accepta
etichetari generale de tara corupta. Europoliticienii care fac asemenea
afirmatii trebuie sa spuna in mod concret la ce politicieni se refera".
Presedintele Parlamentului European i-a raspuns sec: "Parlamentul European
nu e Politie. Nu putem identifica cu nume si prenume coruptia, aceasta

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM