--- diana lungu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --Goma nu apara acuzatia asta
> nici daca-l trage cineva pe
> roata;declaratiile/articolele
> lui sunt marturie in acest sens.

Scuze, am vrut sa spun ca Goma
combate acuzatia ca poporul roman
ar fi vinovat de Holocaust (de fapt
se intelege din restul afirmatiilor
mele).

> --Ahaa...vedeti ca stiti!

adica cum? Tocmai asta incercam
sa demonstrez!

> -- Pai asta ma-ntrebam si eu cand am vazut ca dvs, va grabeati ieri
> sa ne culpabilizati pe noi toti(analfabeti sau nu)adica noi cei care
> formam poporul roman.

Zau daca mai inteleg ceva!?

Pai toata retorica era pe invers, tocmai pentru a demonstra
ad absurdum teza ca un popor care pe la 1940 era in proportie
de 80 analfabet si in aceeasi masura rural, nu poate fi
culpabilizat de deciziile unei minoritati.

Citeam undeva ca majoritatea elitelor Israelui provin din
miscarea kibbutzim (chibuturile). Cica 3% din populatia
Israelului ar fi membra a chibuturilor. Nu numai atata, aceasta
miscare care este comunista prin definitie, in care membri isi
parasesc copiii, ii lasa sa fie educati de comunitate, ei parintii
ne avind acces la copii, a creat o serie de monstri, fiindca
o mare proportie din copiii chibuturilor devin asociali,
psihopati si sociopati.

Cum se vede din cazul Israelului, o minoritate (sub 3% din populatia
statului Israel) controleaza destinul unei populatii formata
din 6 milioane de locuitori, din care mai mult de 1 milion sunt
arabi. Nu numai atata, dar aceasta minoritate a fost capabila
sa-i tina in lagare de refugiati mai multe milioane de palestinieni
interzicandu-le dreptul la un stat national.

Asa ca nu e de mirare, ca tot o minoritate de talmudici, a fost
capabila sa creeze comunismul, sa creeze un sistem concentrationar
si genocidal.

Goma este un tip de foarte buna credinta facind afirmatiile pe care
le-a facut.

> --Si stiti cumva si de ce?

cum sa nu!

Datorita unor ipocriti precum cbjola, matale si altii
care nu aveti verticalitatea sa va opuneti jegurilor care
se impun prin puterea lor efemera.

> --Aici cred ca in primul rand istoricii si cercetatorii din domeniul
> stiintelor sociopolitice au competententele necesare pt. a lamuri
> situatia; si vor trebui sa o faca!

Cum am spus-o mai sus cand ti-am raspuns-o la:

> --Si stiti cumva si de ce?

Putin bun simt si ai avea raspunsul.
Dar atata timp cat ne este frica de propria umbra,
atita timp cat am emigrat fara sa fi avut curajul
sa luptam in tara noastra, atata timp cat am demostrat
ca suntem niste fiinte lase ce sa mai comentam!?

Nu este de ajuns experienta generatiilor din care ne
tragem, care in anii '50 au fost exterminati in lagarele
de concentrare? CAre este memoria noastra colectiva?

chiar i-am uitat pe cei care incepand cu 1944 23 august
au pierit fiindca au fost eliminati fizic, sau social
si psihic prin metode barbare?

O Romanie intreaga a fost distrusa, a fost transformata
in nefiinta doar pentru ca o minoritate, de esenta talmudica,
sa-si bata joc de Romania, de destinul nostru ca popor!

Chiar nici o mandrie nu avem?!

Nimic nu ne indeamna sa fim drepti, verticali?

Am ajuns cu totii bestii si jigodii precum un cbjola?

> --Bine ca ati constatat si dv. in sfarsit!

ori de cate ori citesc manifestarile unui cbjola (si nu numai el)
pe acest forum constat acest lucru!

Asa ca nu prea te inteleg?!

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM