> State of Fear, insa, a exagerat complet din acest punct de vedere. Nu
numai ca e un roman in care abunda notele bibliografice de subsol (!), dar
bibliografia insasi are 21 de pagini [toate referintele 'numerice' de tipul
asta sint la editia pe care o am eu, un hardback format mediu].

aici mai era nevoie de o fraza, de care am uitat la 'asamblare'...

Notele de subsol documenteaza seturile de date, graficele si tabelele (GISS;
CRU Norwich, UK; GHCN) care, in unele sectiuni ale cartii, lasa literalmente
loc doar pentru citeva rinduri de text propriu-zis. Nu mai e asa thrilling
ca in Germenul Andromeda, nu cred ca o sa existe generatii de elevi care sa
nu mai vrea, brusc, sa se faca bancheri sau brokeri, ci climatologi - dar
cititorul 'de rind' e lipit de perete. Or so they say...

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM