From: Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]>

> haha, deabia acum am aruncat o privire pe messageboardul de pe site-ul lui
> Crichton si am gasit postul asta... pls comment...

> Here are the headlines from 2029...

:)))
Groaznic, mai, draga! :). Multumesc, Lucian! :)

Cu chestia asta mi-ai amintit o "premiera" a ARIN, acum muuulti ani:
organizarea unei manifestari numita ModernArt (in 98 si in 99), in
colaborare cu un.... cenaclu SF.

A fost prima finantare "semnificativa" primita de la REC - ideea era ca
SF-istii "avertizeaza" cel mai eficient in probleme de mediu... chiar a fost
un succes! Era prima data cand avansam ideea "utilizarii artei si
proiectarii pe calculator in probleme de mediu". Au aparut atunci, ca
"produse finale" niste nuvele despre Balta Brailei, poluarea radioactiva,
precum si o aplicatie (realizata de un alt moderator al listei ;), un .avi
cu poze de-ale ARIN si care a facut ca, dupa ce s-a terminat, asistenta sa
taca mālc cateva minute... puteai auzi musca zburand... :)

Mi-ai trezit nostalgii, mai, draga :)..... si chiar ii astept si eu pe cei
de pe lista [protest-ro] la comentarii ;)

Pacat ca Dl. Bjola isi incalzeste cele oscioare pein Hawaii ;)))

Despre cum s-a dezvoltat si cenaclul respectiv, gasiti pe site-ul lor
(www.sfera.go.ro)

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM