> ma tem ca ati scris un mesaj prea ermetic, asa incat in grupul asta de
discutii cel putin, desi ar fi fost amuzant la culme sa auzim reactiile din
suflet ale bobulatziei,

mesajul a fost postat initial numai pe 2 liste de mediu, asa ca m-am
exprimat, cum am zis, eufemistic..:)

altfel fie spus, insa, i'll continue to play it down a little.. personajul
Kenner da de pereti cu lumea - dar personajul cu pricina, retineti, nu
lucreaza doar pentru establishmentul guvernamental, ci apartine si de un
serviciu foarte secret - asta ca sa pastreze echilibrul :) Crichton insusi
are tot felul de dubii, se delimiteaza, ne 'abureste'... de asta am si
atasat textul conferintei lui din 2003, ca sa se vada ca afisul in care se
arunca cu darts in State of Fear nu e neaparat Kyoto (o tinta accesibila si
actuala, din punctul de vedere al personajului Kenner), ci 'stiinta
politizata' :)
si nu intimplator am dat si adresa forumului de pe site-ul cetateanului..
intre timp am rascolit pe acolo si mi se pare remarcabil cum se desfasoara
disputele..

all in one, cum ziceam, parerea mea de cititor de Crichton, este ca volumul,
poate cel mai bun thriller al lui, are toate datele sa fie un super best
seller - si util si bine scris.. si daca stirneste si controverse in afara
grupului-cititorilor-de-thriller-uri, cu atit mai bine..:)

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM