From: valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]>

> Tocmai fiindca nu-s deloc romane, si fiindca dupa cum ziceam indivizii
astia
> doi se pare ca fac praf balivernele eco-apocaliptice devenite truisme in
> prezent. Cititi si carcotiti dupa aia :)

eh! o gramada de kestii de pe lumea asta nu-s "romane"... nici filme (parca
era unul cu 11 sept.? ;))..... da' unele sunt intens contestate, de zici ca
ar intoarce lumea cu susu'n jos :-pp

Nici viata mea nu-i un "roman" - dar daca as scrie despre momentul in care
am facut o poza cu o broscuta testoasa si totce s-a intamplat dupa aia
(inclusiv corespondenta mea chiar din aceasta clipa ;), cred ca Dl. Branea
ar zice ca-i un SF prost ;))

www.nuclearinfo.ro

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM