From: valachus per skorilo <[EMAIL PROTECTED]>

> Are, n-are legatura, madame, asta ai zis!

Eu nu am zis nimic! am cerut un exemplu pe care vad ca inca nu sunteti in
stare sa-l dati!
Mai mult! constat ca, de cand Dl. Branea (si eu) am invitat lumea la
dezbatere, v-ati repezit cu agresivitate sa-i faceti ba pe unii spalati pe
creieri, ba pe altii criminali!
Ma rog! cat va duce mintea! eu am incercat sa fiu politicoasa dar n-am cu
cine - da' oare de ce nu ma mir?

> Zici ca ecologistii n-au ucis zeci de milioane de oameni prin
> obstructionismul lor jegos, "fundamentat stiintific"? Sa-ti improspatez
> memoria, mai an vociferai ca americanii ucid sute de mii de copii (o
> calomnie abjecta de altfel) cu embargoul lor impus Irakului!

Cand am "vociferat" eu una ca asta?
(si, oare de cand v-ati trezit maaaare "iubitor de americani"?)

> Nu sesizezi o oarecare similitudine intre cele doua situatii? Nu-ti crapa
obrazul de
> rusine? Nu? De ce nu sunt surprins, oare!?

Nu sunteti surprins pentru ca promovati (acum deja sunt convinsa ca
deliberat) confuzia intre obrazul Dvs. gros ca bocoantza si obrazul meu!
Nici nu mai zic sa va fie rusine, ca n-am cui!

www.nuclearinfo.ro

Give the gift of life to a sick child.