--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Octav" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> animate. Despre incalzirea globala se cerceteaza la greu de zeci
de ani, dar
> iarasi nu poate nimeni sa bage mina in foc ca daca noi si masinile
ne oprim
> din fumat se schimba ceva.

Ba da, eu bag mana in foc ca se schimba ceva.

>Si pe tema asta se cearta oamenii de stiinta
> intre ei. Fapt e ca Pamintul s-a incalzit si s-a racit dupa cum i-
a convenit
> si fara ajutorul nostru.

Depinde in ce ritm, asta e problema de fapt, tendintele de incalzire
mie mi se pare evidente.

> scurt. De o parte avem numar minim de victime pe aleea tornadelor,
unde de
> citeva ori pe an Gaya face istericale, pe de alta parte o vara
neobisnuit de
> calduroasa si secetoasa face 15 000 de victime, desi aerul
conditionat si
> apa curenta s-au inventat de ceva vreme.

Problema e ceva mai complexa: pe de-o parte ai un sistem unitar
(SUA) de reactie si de actie in fata hazardelor si o problema
cunoscuta de ani de secole, pe de alta parte ai un numar de
societati mult mai diverse ca in SUA, si o problema relativ
neasteptata. Eu cred ca in problema cu hazardele nu e loc si timp
prea mult pentru judecati critice, nu mai conteaza asa mult cine e
vinovat pentru ce a fost in Asia in decembrie-ianuarie, ci CE e
vinovat si mai ales CE se face in viitor.

Sorin Cheval

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM