From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> cum am afirmat mai inainte, din populatia totala a statului
> Romania dupa dezmembrare (nordul Transilvaniei, Basarabia-Bucovina,
> Cadrilater) victimele talmudice reprezentau o proportie
> de sub 1%, ceea ce statistic, n-are nici o relevanta din
> moment ce peste 5% din populatia Romaniei a murit
> datorita razboiului.

Eu spuneam cu totul altceva: anume ca, daca in Romania existau 80.000
"talmudici" (caz ipotetic) si au fost omorati 40.000, asta inseamna ca au
fost exterminati 50% talmudici - ceea ce NU este "specific razboiului".
Mai ziceam ca daca cei 40.000 talmudici au fost omorati doar in 2 - 3 orase
(in care n-au fost proportional omorati atatia romani), se pare ca in
orasele acelea lumea era cammmm.... anti-semita.

Ma refeream, simplu: la rigurozitatea unei cercetari in care s-a lucrat cu
cifre simple, fara a se cauta niste conexiuni... adica o cercetare proasta,
care n-a luat toti factorii in considerare... de interpretare, ce sa mai
vorbim... :(

Asta nu inseamna de nici un fel ca am impresia ca "poporul roman e vinovat",
dupa cum nu mi se pare nici ca romanii, ca popor, ar fi niste ingerashi ;)

Cu legislatia... da, sunt de acord! La fel, sunt de acord ca adoptarea Legii
Holocaustului in aceasta forma e o rusine!

Codruta

www.nuclearinfo.ro

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM