--- diana lungu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> --Pai daca ati asistat si nu ati
> luat atitudine, pt. ce va ratoiti
> la noi restul care nu am asistat?

cand am asistat, fiindca intr-un
fel am fost bagat, m-au halit.
Stolojan, printr-un ordin personal,
eliberat in noiembrie 1992, a hotarat
ca firmele mele sa fie audiate.
Nu numai atata, dar mi-au propit
conturile, mi-au interzis activitati
comerciale, etc. etc. Am fost
arestat de doua ori, ultima oara
direct la ordinele lui Joita Tanase.

Mi-au confiscat pasaportul american,
mi-au interzis iesirea din Romania.

Asa ca las-o moarta,  vorbesti aiurea,
in necunostinta de cauza.

> --Nu deturnati sensul celor scrise de mine!Eu vorbeam de faptul ca
> cei care au in cap fumuri de `imperialisti  greco- romani` trebuie
> sa si le schimbe!!!

dupa cum vorbesti sezizez indignarea prolet-cultista din
sintagma "nu ne vindem tara".

> --Pai cam acelasi lucru au facut urmasii greco-romanilor travestiti
> in americani  de zeci de ani peste tot pe unde s-au bagat, prin
> Africa, America de Sud, Europa de Est si prin multe alte locuri.

Personal, tot american am devenit. In 1990 am ajutat masiv la
creerea unei societati civile romanesti. De la Washington DC am
ajutat numeroase organizatii romanesti sa primeasca ajutoare
financiare americane. Sunt primul roman care a contactat sindicatul
AFL-CIO care ulterior s-a implicat masiv in ajutorarea sindicatelor
romanesti. Am facut lobby printre legislatori americani sa stimuleze
investitiile americane. Personal, pe 12 ianuarie 1990 impreuna
cu un alt prieten roman-american am condus coloana de demonstranti
de la CC la Piata Universitatii, pe Magheru la Piata Romana si de
acolo la Piata Victoriei. Petre Roman ulterior a spus ca 12 ianuarie
a fost initial o manifestatie pro-americana ca ulterior sa degenereze
intr-o manifestatie pro-Mazilu. Ceea ce asa a fost. Ulterior Iliescu
a comasat forte imense in piata care au deturnat demonstratia
intr-o manifestatie pro-Iliescu.

Repet, vorbesti in necunostinta de cauza.
Terfelesti munca altora.

> --Pai problema noastra e doar post-decembrista? adicatelea numai pe
> vremea lui iliescu, Basescu si alte mascote din acestea am luat-o
> noi pe cocoasha?

am afirmat ca e vorba de o continuitate, ni se trage de la
ocupatia sovietica.

> --Si care-i problema, sunt f. simpatici si-apoi nu cred ca in loc de
> catedrala neamului o sa ridicam templu lui Budha prea curand.

vor fi simpatici pana nu vor lua haturile politice in mana lor.
Atunci sa-i vazi cat de simpatici vor fi.
Cu o elita politica romaneasca actuala, viitorul Romaniei este
sumbru. E vorba despre foarte multa inconstienta. Indivizii
care conduc astazi sunt prea preocupati de propria lor
inavutire. In rest, pentru ei, totul sa se prabuseasca.

> --Si ce sa faca elita roamneasca sa sterilizeze chinezoaicele?

In SUA, nu cred ca se vorbeste in astfel de termeni, mai ales,
in situatia in care WASP-ii formeaza doar 8% din populatia tarii,
iar ei reprezinta elita SUA. De ce crezi?

> --Adica, care-i problema? e treaba lor ce-au ales; daca acolo se
> simt mai bine, de ce nu?omul e liber sa faca ce doreste? am stat
> si-nchisi suficient de mult.

Problema nu e a lor, problema este a statului Romania,
fiindca fenomenul descris de mine inseamna un fenomen general,
cu totii pleaca!

> --Da, e foarte bine ca produc si vand; deocamdata totul e o
> agricultura de subzistenta, lucru care nu va mai dura mult.

Normal din moment ce cei care practica aceasta agricultura
sunt batranii. Tinerii au tulit-o in strainatati de unde
nu se vor mai intoarce. Ai dreptate, nu va mai dura mult,
si agricultura va fi high-tech, cu scule americane si muncitori
sezonieri asiatici sau africani. Pai tocmai despre asta vorbeam.
Chiar nu te-ai prins?

> --Vad ca stiti ce se vorbea in sedintele de partid si ce visau
> tovarasii...eu nu sunt la curent cu-astea  asha ca ma abtin.

Du-te la orice biblioteca din Canada (unde locuiesti) si cere
Scanteia din anii comunisti si o sa te convingi! Daca ai amnezie
e problema ta!

> --Despre ce mormant vorbiti? adineauri vorbeati de elita actuala de
>  doi bani...eu tot despre asta vorbesc. Mai sunteti pe fir...?

tocmai ca despre cei actuali vorbeam ca nu sunt o elita romaneasca,
sunt elita unui ghetou format de comunism.

> --Lasati-ma cu elitele din sua. Vad cabinetul  viu colorat si
> trasnaile pe care le fac si ma intreb  de care istorie or fi legati.

in fine, iti inteleg lacunele de cultura, asa ca las-o balta.

> --Si ce daca... se pot intoarce oricand.

spune-o lui Mutu!

> Si-apoi mai sunt si altii care inca nu au sters-o si care pot sa
> faca treaba buna!

si care abia asteapta s-o stearga!

> --Daca nu sunteti sigur nu generalizati.

eu traiesc in Romania asa ca las-o balta!

> --Pai cu astfel de elemente se solidarizeaza americanii cand ne
> numesc prietenii lor?

din moment ce asta se numeste staiful societatii romanesti,
cu cine vrei sa comunice? Cu Babarunca?

> --E bine ca v-ati adus aminte, ca mai zilele trecute spuneati
> altceva despre poporul roman in a carui limba vad ca scrieti aici pe
>  lista.

O repet, in 1940, 80% din populatia Romaniei era analfabeta.
Romania era condusa de o mica elita, care reprezenta sub 1%
din totala populatie a tarii.

In aceeasi perioada istorica, in lumea intreaga, analfabetismul
era la moda. Astazi, analfabetismul a fost eradicat pe plan mondial,
in schimb a aparut o alta problema, iliteratismul. Iliteratii formeaza
un alt grup de oameni, cei care nu inteleg textele pe care
le citesc. Mai ales cand e vorba despre documente legale, statale, etc.

Asa ca, tot acolo ajungem. E vorba de o problema mondiala.

Romania de astazi in schimb, demonstreaza si fenomenul analfabetismului.

Adica din lac in putz.

> --Pai idioti, porci si boi sunt peste tot, inclusiv in america; ce
> facem, largim abatorul?

E o vorba la romani: mai intai ocupa-te de propria ta ograda.

> Uitati ca s-au vazut momente si mai nefaste si tot n-am disparut!

Erau alte elite! In fine istoria se intelege, se cunoaste,
nu se digereaza!

> --Si ce daca; va fi si mai exotic!!! ha...ha o sa va vad cum veniti
> sa va petreceti vacanta in Romanistan si o sa va luati si prietenii.

Ceea ce nu poti intelege este ca eu am buletin de Brasov, resedinta
in Brasov, cateva interprinderi in Romania, printre altele cateva
agricole, am venituri in Romania, asa ca nu inteleg de unde
ma bagi in tagma turistilor? Mai ales ca dupa 1990 peste 80%
din timp am locuit in Romania!

Ai atatea prejudecati incat nu poti concepe un cetatean
american cu dubla cetatenie (sau un cetatean roman cu dubla
cetatenie) cu resedinte multiple? Faci cumva parte din
tagma comunistilor pietrificati incapabili sa inteleaga ca
traim intr-o lume moderna in care granitele nu mai au importanta?

Esti chiar atat de rigida?

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM