sorincheval, pari un demn urmas al frustrarii post-comuniste din
Romania care da navala pe internet.Eu sa stii ca te las sa bati
cimpii in stilul tau frustrat-aiurit, sa ma ierti dar asta e parerea
mea despre stilul tau.Daca nu ti'era adresat mesajul de ce te bagi in
seama cind n'ai nimic de spus inteligent?In dejectiile tale
intelectuale nedemne nici de peretii WCurilor de tren ar trebui sa
incerci sa'ti opresti frustrarile din viata personala, sa nu le lasi
sa apara aici pentru ca nu ne intereseaza sa aflam ca esti un
frustrat in cautare de tribuna la care sa te manifesti.Gindeste si
raspunde doar daca ai cu ce.rusii aia care au ucis pe front sint
aceiasi cu aia care au violat, jefuit, furat, din tarile prin care au
trecut.Toti faceau parte din marea armata rosie care se face vinovata
de crime impotriva umanitatii.Ar fi clar pentru oricine, numai pentru
tine nu pentru ca esti atit de frustrat si vrei musai sa raspunzi pus
pe scandal.Daca esti suparat si vrei sa te versi pe internet ca te-ai
certat cu nevasta, ti'ai batut nevasta, ti'a plins copilul toata
noaptea sau ti'e foame, ai baut prea multa vodca sa'ti treaca foamea,
du'te mai frate si fa o plimbare pe afara la aer curat si la racoare,
nu te agita ca o caricatura p'aci.Cu asta sa stii ca nu'ti mai
raspund ca n'am chef sa'mi pierd timpul cu frustrarile tale.
Dorin

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Sorin Cheval" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Mr Dorin, pari un demn urmas al lui Stanciu, mai citeste.
Intrebarea
> omului era fffff clara, pentru o minte normala, se referea la rusii
> care au ucis romani PE FRONT si invers nu la altele. Dar deh, e mai
> greu sa citesti ce scrie cineva decat sa elimini propriile dejectii
> intelectuale.

'Thanks & Giving.'
http://us.click.yahoo.com/mGEjbB/5WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM