--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Dorin" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Vaz ca te-ai ofuscat rau, dupa un mesaj asa-si-asa, n-ai mai
rezistat si-ai dat cu mucii in fasole rau de tot. Nici o paguba, hai
sa ne mai radem putin de cat de prost poate fi cineva cu numele
dori_0101. Chiar, ia sa vedem, cat de prost poti sa fii? Chiar asa
de tare ti s-a intunecat bruma de greier incat sa nu mai stii sa
vezi nici semnele de punctuatie? Ia uite colea: "Esti din
sobolanimea lui Stanciu pusa sa noteze cine va fi lichidat cand va
lua el puterea?"

Al doilea, nu tin "neaparat" sa stiu cine esti, doar vroiam sa
subliniez ca la cat de imbecil scrii, nu ma mir ca te ascunzi.

Al treilea, again, mintea ta intunecata nu a putut sa sesizeze
raporturile mele actuale cu Academia si nici sa inteleaga ce-am vrut
sa zic cu prognoza. Nu-i nimic :)

Al patrulea, hai mai dori_0101 (azi ce esti 0 sau 1?), oare chiar nu
ai curaj sa iei si tu o atitudine publica impotriva Academiei? Chiar
trebuie sa-ti versi amarul impotentei cerebrale pe liste obscure?
Da' se poate? Of, of, of!

Al cincelea, am inteles ca nu te intereseaza subiectul, ci persoana,
tocmai de-aia am zis ca lesin daca esti in stare la subiect. Mersi
de grija, era prea de tot sa lesin la ora asta. Mersi si pentru
raspunsul idiot legat de Bill Gates, n-ai sesizat mistoul, asa ca
poate ne spui si ce face la ora asta Barbara Bush. Ne intereseaza,
hai, te rugam!! :)

> --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Sorin Cheval"
<[EMAIL PROTECTED]>
Stanciu

> [...]
> doar faci figuratie sa mai cistigi un ban ca ti'e tare foame cu
> salariul bugetar.Mai precis iti 'iesplic' ca pentru d'alde tine,
desi
> m'as fi asteptat sa stii ceea ce stie acum pina si un fost
militian
> ceausist sau o femeie de serviciu de'a ta de la academie, ca a
> raspunde la un mesaj nu insemna neaparat a fi cu unii sau ceilalti.

> Nu stiu.Intreaba'l singur prin e-mail ca ti'a dat acces la
internet
> academia cretinilor lui iliescu.Si acum lesina ca nu ma
intereseaza
> subiectul tau si mai ales mi'e scirba sa te vad cum te agiti
aiurea
> ca unul care vrea sa se bage in seama.
> Dorin

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/4F6XtA/_WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM