> Ma rog, poate n-or fi furat
> chiar ATAT de ordinar - dar asta
> conteaza? gradul de comparatie?

conteaza.
Sa-ti dau un exemplu pe care l-am
aflat de la un prieten al lui tata,
combatant pe frontul de est.
Cica undeva prin Ucraina, o duceau
prost cu aprovizionarea. Nazistii n-aveau
problema, intrau in sate si cu mitraliera isi
dobandeau cele necesare.

In schimb romanii, copii de tarani, au aplicat o metoda
mai romaneasca. Noaptea, pe furis, se strecurau in ograzile
taranilor ucrainieni, imbatau porcii cu paine inmuita in
tuica, dupa care dispareau tot pe sest cu porcul amutit.

Romanul fura pe principiul: imi iau cat am nevoie. El nu facea
jaf.

Pot sa-ti spun ca asa am crescut si eu in Schei. Scheianul autentic
traieste in armonie cu natura. Noi cand furam din gradinile
sasilor nu dadeam iama, ne luam exact cat aveam nevoie, nu
de altceva, dar mai aveam nevoie, asa ca a doua oara mai aveam
ce culege.

> Ce colectie de stereotipuri! :))

La progresisti crescuti la blocuri imi inchipui ca
stereotipurile sunt musai. Caci asta a fost scopul blocurilor,
creearea unor stereotipuri arhitecturale, comportamentale.

O mare masa de imbecili usor de manipulat.

http://us.click.yahoo.com/O.5XsA/8WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM